Garantie & klachten

 

Garantie

Wat betreft garantie, wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven er natuurlijk naar om deze in perfecte staat aan je te leveren. Desalniettemin kan het voorkomen dat een bestelling tijdens transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt waardoor je recht hebt op garantie. Volgens de wet ben je verplicht om ons binnen twee maanden na het constateren van het gebrek hierover te informeren. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging van het product.

 

Klachten

Het komt wel eens voor dat dingen niet helemaal verlopen zoals gepland. Als u klachten heeft, raden we u aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken via e-mail op info@ruiterstad.nl. Mocht dit niet leiden tot een bevredigende oplossing, dan heeft u de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de optie om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.